Help get this topic noticed by sharing it on Twitter, Facebook, or email.

Backup fungerer ikke etter ny versjon av Jottacloud

Hei!

Etter siste oppdatering av programvaren for Jottacloud, så fungerer backup nesten ikke i det hele tatt. Ved oppstart av pc, så kjører Jotta en skanning slik den pleier. Deretter starter den backup, men avslutter etter noen få opplastede mb og hevder at alt er oppdatert. Dette samtidig med at programvaren finner nesten 60gb med filer som enda ikke er sikkerhetskopiert. Når jeg prøver å sette programvaren til å skanne på nytt, så kan den stå i timevis uten at noe skjer. Når det er sagt: Jottacloud har fungert som en drøm tidligere, og har aldri hatt slikt problem før. Er det noe i ny programvare som kan forårsake dette? Evt noen innstillinger som må forandres? Installere på nytt? Jeg har også sett om det er mulig å gå tilbake en versjon, men dette har jeg ikke funnet ut av enda. For ordens skyld: Jeg bruker Windows 10. Takk for hjelp!
2 people have
this problem
+1
Reply