Mange store filer stopper med feilmeldingen Other error. Klikker på Prøv igjen. Jeg har lest i andre postinger at opplastingen da vil kunne starte opp fra der hvor det gikk feil, men på disse filene starter alltid kopieringen fra start, og de feiler igjen med Other error, som dette: Other Error :: .
Utdrag fra logg:
... 2014-04-27 16:36:28.607 [] ERROR Up - Upload failed Unknown Error - 5 -
... :: Operation canceled - 2014-04-27 16:36:28.609 [] WARN UploadInstance - timeout
Disse filene sperrer også for at andre filer blir lastet opp fordi de alltid starter opp og blir stående lenge før de feiler.
De fleste filene er Photoshopfiler, men det er også andre filer som feiler. Den minste som har feilet er på bare 22Mb, men det er viktige filer for meg, og gjør Jotta verdiløs for meg. Siden jeg betaler for dette, vil jeg gjerne at det virker.
Jeg opplever også at Jotta stopper uten grunn (krasjer uten feilmelding) og må startes på nytt manuelt.
Help get this topic noticed by sharing it on
Twitter,
Facebook, or email.

Store filer, oftest Photoshop-filer, feiler i opplasting, og Jotta stopper også ofte uten feilmelding
-
Jeg har akkurat samme feil ved opplasting av filer som blir lagt i en backup-mappe på en Windows-klient. Får samme feilmelding i log-filen til Jottacloud.
Jeg har stort sett jpg-filer på 6-10 MB. Ved å kjøre Retry nok ganger klarer klienten til slutt å laste opp alle filene, men det kan ta flere dager før alle filene har blitt lastet opp. -
-
Jeg har hatt til-og-fra dialog med support, og de sier at min forbindelse ofte går ned. Det ser jeg lite tegn til forøvrig. Men jeg har oppdaget at så lenge jeg laster opp bare en fil om gangen, altså ikke tillater flere samtidige opplastinger, så er det rimelig stabilt.
Dette ligner også på problemet i denne tråden: http://forum.jotta.no/jotta/topics/op... -
-
Takk for tilbakemelding :)
Har prøvd å sette max tilkoblinger til 1, men problemet fortsetter hos meg. I tillegg får jeg også problemer med at hastigheten blir katastrofalt lav, rundt 100 Kbit/s i opplasting... -