Help get this topic noticed by sharing it on Twitter, Facebook, or email.

Sletter filer i Jottacloud sync mappen

Hei

Problem 1.
Vi er en liten bedrift med 3 brukere som deler en felles mappe som ligger i Jottacloud sync mappen.
Etter en oppdatering av Jottacloud (16 mars?) startet problemene.

Jeg er administrator og etter siste oppdatering manglet jeg ca. 80% av alle undermapper med innhold. Disse lå i papirkurven på min PC...!?

Jeg gjenopprettet disse. I dag oppdaget jeg at en del filer igjen var slettet. Nå lå de ikke i min søpplekasse, men i en av de andre brukernes søplekurv.

Hva i all verden er det som skjer?

Problem 2.
En av brukerne som også synker mot fellesmappen i Jottacloud synk, har ikke lenger kontakt. Dvs, synk mappen synker ikke hans arbeide som lagres der. Har prøvd å slette Jottacloud på hans pc, men da går maskinen i svart og bare henger. Så har foreløpig ikke klart å reinstallere Jotta på hans maskin. Gamle versjonen ligger der.

Har fjernet vedkommende som bruker, og lagt han til igjen som ny bruker. Han har akseptert, men fortsatt synker ikke hans Jottamappe...

Han har tilgang til den synkede mappen, men der ligger bare 4 undermapper uten innhold. Skulle vært over 20 mapper med innhold der.

Ønsker et svar på dette snarest

Tor Ø
1 person has
this problem
+1
Reply